Αρχή

Δήμητρα Καραγιάννη και Πάνος Μυριαγκός_TRAVELLINK PROJECT

Πως βλέπετε τη γραφιστική στην Ελλάδα; Μιλήστε μας για το αγαπημένο σας project.Η γραφιστική στην Ελλάδα έχει ωριμάσει. Οι πελάτες πλέον ενδιαφέρονται περισσότερο για την εικόνα τους και ψάχνουν να βρουν μια δημιουργική ιδέα παρά μία εύκολη λύση. Οι designers, από την άλλη, αναζητούν πραγματικούς πελάτες με πραγματικά briefs αντί για υποθετικά projects. Ο συνδυασμός των δύο έχει ανεβάσει τον πήχη και έτσι έχουν ξεχωρίσει πολλοί designers, ο καθένας με το δικό του στυλ.
Μαζί, έχουμε δουλέψει πάρα πολλά projects και τα θεωρούμε όλα παιδιά μας. Αν είχαμε να διαλέξουμε ένα project, με κλειστά μάτια θα διαλέγαμε τη δουλειά που κάναμε στα φετινά Young Lions στο Φεστιβάλ των Καννών όπου είχαμε μόνο 24 ώρες να δουλέψουμε το brief του διαγωνισμού και τόσα parties να παραβρεθούμε. Λίγο το άγχος, λίγο η πίεση, λίγο τα open bars, έκαναν αξέχαστη την εμπειρία μας και το αποτέλεσμα ήταν μία πολύ όμορφη δουλειά που μπορεί να μην κέρδισε, αλλά τη βάλαμε και οι δύο στα portfolios μας.

Δήμητρα: Ξεχωριστά τώρα, το project που έχει ιδιαίτερη θέση στη καρδιά μου φέτος, είναι το Museum Without a Home, για την Διεθνή Αμνηστία και την Oxfoam.
Ένα μουσείο αφιερωμένο σε εκείνους που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους και στους Έλληνες που τους υποδέχτηκαν εγκάρδια. Μαζέψαμε αντικείμενα που δόθηκαν στους πρόσφυγες, και που είχαν ιδιαίτερη σημασία για τους ίδιους. Στο σύνολο φωτογραφίσαμε πάνω από 20 αντικείμενα τα όποια έγιναν εικαστικά σε όλη την Αθήνα, σε στάσεις λεωφορείων, τραμ, μετρό αλλά και τα πραγματικά αντικείμενα μπήκαν σε προθήκες σε πολλά μουσεία της Αθήνας.
Στο museumwithoutahome.gr βρίσκεται όλη η συλλογή των εκθεμάτων αλλά και οι ιστορίες πίσω από αυτές.
Το μουσείο προκάλεσε ενδιαφέρον όχι μόνο στα ελληνικά τηλεοπτικά και ενημερωτικά μέσα, αλλά και σε Αμερική & Κίνα. Επίσης, ακαδημαϊκοί απ’ όλο το κόσμο ζήτησαν να το παρουσιάσουν ως case study. Ένα project που δουλεύτηκε ομαδικά με τους αγαπημένους μου Λάζαρο Νικηφορίδη, Πάνο Πετροπουλέα, Γιώργο Μπουσδούκο, Πάνο Παγώνη, Ιάκωβο Ανυφαντάκη, Σπύρο Σουρλατζή και πολλούς ακόμα.

Πάνος: Εμένα το αγαπημένο μου project είναι η τελευταία επικοινωνία του What’s Up της Cosmote γιατί όπως και να το κάνουμε, Όλα Είναι Τώρα. Η ομάδα που στήθηκε ειδικά γι’ αυτό το brief και ο τρόπος που συνεργαστήκαμε μεταξύ μας αποτελεί case study από μόνο του για το πώς τελικά πρέπει να δουλεύονται σωστά τόσο μεγάλα briefs. Βγήκαμε έξω από τα γραφεία μας, γυρίσαμε τα bars, κάναμε brainstorming σε cafes και clubs και προσπαθήσαμε να γίνουμε έστω και για λίγο ένα με τη νέα γενιά. Η απήχηση που είχε στους νέους ήταν πέρα από τις προσδοκίες μας και πιστεύω μεγάλο μερίδιο σ’ αυτό έπαιξαν σίγουρα και οι Chemical Brothers. Το brand έδειξε την πραγματικότητα όπως είναι, χωρίς καμία προσπάθεια ωραιοποίησης και αυτό πιστεύω την έκανε να ξεχωρίσει γιατί αν έχουν βαρεθεί ένα πράγμα οι νέοι είναι η μη ρεαλιστική απεικόνιση της πραγματικότητας.

Είναι τα ταξίδια μια μορφή έμπνευσης για τη δουλειά σας; Αν ναι, τι κάνετε σε ένα ταξίδι για αντλήσετε έμπνευση;Λένε πως “Routine kills creativity” οπότε το να βγαίνουμε απ’ την λούπα της καθημερινότητας πού και πού, είτε πρόκειται για καλοκαιρινές διακοπές, είτε για ένα ωραίο τριημεράκι είτε για ένα ταπεινό ΣΚ, είναι μεγάλη ανάγκη. Αποκλείεται να υπάρχει μεγαλύτερη πηγή έμπνευσης για τη δουλειά μας από ένα ταξίδι. Άντε, ίσως τα παραισθησιογόνα. Κανονικά θα ‘πρεπε να μας πληρώνουν οι εταιρίες μας να ταξιδεύουμε ένα μήνα τον χρόνο για να ανοίγει το μυαλό μας. Kαι θα το προτείνουμε.
Πώς παίρνουμε έμπνευση όταν ταξιδεύουμε; Μένουμε πάντα σε γουστόζικα Airbnb κι όχι σε ξενέρωτα ξενοδοχεία, γκουγκλάρουμε και βρίσκουμε ντόπια στέκια και αποφεύγουμε όλα τα τουριστικά, περπατάμε πολύ, πάρα πολύ, παρατηρούμε το στυλ των lοcals κι αν είναι ωραίο το φέρνουμε στα μέτρα μας γυρνώντας πίσω, βγάζουμε πολλές φωτογραφίες να θυμόμαστε και τι κάναμε, κρατάμε notes στο κινητό με πράγματα που μας έκαναν εντύπωση, γνωρίζουμε κόσμο και εντοπίζουμε πάντα την πιο ψαγμένη περιοχή της πόλης και τη λιώνουμε. Γενικά, δε βάζουμε ποτέ μα ποτέ πρόγραμμα, ξυπνάμε και βλέπουμε. Κανένα άγχος.

 

Γεια. Πάνος εδώ. Και η Δήμητρα πιο δω. Εγώ είμαι Copywriter στη Sohosquare, η Δήμητρα είναι Associate Creative Director στην Bold Ogilvy & Mather. Γνωριστήκαμε και αγαπηθήκαμε στην Bold όταν δουλεύαμε μαζί παντρεμένο ζευγάρι copy/art. Έχουμε πολλή χημεία μεταξύ μας κι αυτό φαίνεται στα brainstormings όπου στο τέλος, ζούμε και οι δύο. Βασικό. Μένουμε και οι δύο στο κέντρο κι έχουμε από μία γάτα, τον Ερμή και την Μπουμπού, δυστυχώς όμως δεν μπορούν να είναι μαζί γιατί τις στειρώσαμε και έγιναν ψιλοasexual.

 

 

Δουλειές της Δήμητρας Καραγιάννη και του Πάνου Μυριαγκού μπορείτε να δείτε εδώ:
https://www.behance.net/dimitra_karagianni
http://weareturnaround.wixsite.com/mysite

Η Δήμητρα Καραγιάννη και ο Πάνος Μυριαγκός συμμετέχουν με αφίσα τους στο Travellink Project έχοντας επιλέξει την αγαπημένη τους πόλη.
Εγκαίνια έκθεσης: 26.05.17
Διάρκεια Έκθεσης: 26.05.17-01.05.17
Χώρος: metamatic:taf, Νορμανού 5, Μοναστηράκι